'WELCOME TO MY LIFE'

Herzlich Willkommen

"Life isn't about being old or having more problem. It's about growing to see this life from a better view coz GOD bless you more"

So...Enjoy your LIFE...


I choose to have faith, because without that I have nothing. It's the only thing that's keeping me going.

ΩMega Ticket

Search Me Here!

ΩMega Ticket

Tuesday, March 2, 2010

Pulang Ke Desa ku :) - Happy Bday Sis!

"M****** airlines sucks, they left all my luggage in Bali". Ini status Facebook ku 20 Des 09, saat tahu barang-barang ku tertinggal di Bali (5 koper boooooooo) dengan alasan dari mereka bahwa bagasi over loaded :( , udah pesawat diganti dengan pesawat kargo, angkut jenasah, barang-barang ketinggalan pula, perfect!. Aku dan adikku tiba di rumah hari minggu, hari rabu baru barang-barang kami terima di rumah. Arghhhhhhhhhh......!!!!!
By the way, anyway, busway :) , kepulangan ku kali ini tidak ada satu pun yang tahu karena aku merencanakan surprise untuk keluargaku dan kakakku yang tepat berulang tahun hari itu. Adikku saja baru tahu akan pulang bersamanya sehari sebelum kami ke airport hahaha and I am successful! My sister can't believe it that I was home, I always remember when she lead to pray on our lunch, she said "Terima kasih Tuhan buat kejutan yang indah ini", that's nice! After lunch kami menunggu mamaku dan kakakku Dora yang masih di Wanokaka karena ada meeting for xmas, but they took so long until I fall down to sleep. My oldest sister wake me up when my mom and my sister come home. Saat mereka sedang bercerita di ruang keluarga, aku tiba-tiba muncul dari kamar and they're socking!!! they're screaming...how come? hahaha and then I said, SURPRISE!!! We are full of happiness, oooohhh dear  I really love my family!


On Christmas Day, we were going to Wanokaka at Lahihuruk Church:

Pig Party:

0 Comments: